1994
Concept: Ing. Antonio Cammi and Gianluca Codeghini 


In this game each subject must set up a useless strategy to survive (carrier table). Every movement always depends on the shooting of a dice that determines the truth of the player articulated along the four cardinal points and the number of possible movements. When a player steps on a free case, automatically conquers it. The player cannot avoid the task to define the strategy of the new case occupied, by positioning a territory on it. Every territory or house, as we will see ahead, has very precise functions. Every player occupying during the game the several empty cases and not being able to return on his steps, risks to be victim of his own strategy. 
GOOD TRAVEL


In questo gioco ogni soggetto deve impostare un’inutile strategia con cui sopravvivere (tabella vettore). Ogni mossa dipende sempre dal tiro di un dado che detta la realtà del giocatore articolata lungo i quattro punti cardinali e il numero di spostamenti possibili. 
Quando un giocatore capita su una casella libera, automaticamente la conquista. 
Il giocatore non può sottrarsi al compito di definire la strategia della nuova casella occupata, posizionando sulla stessa un territorio (quadratini siglati). Ogni territorio o casa, come vedremo più avanti, ha delle funzioni ben precise.
Ogni giocatore occupando durante la partita le varie caselle vuote e non potendo tornare sui propri passi, rischia di essere vittima Lui stesso della propria strategia.
BUON VIAGGIO